Ystävänpäivä, ja kuka viettää sen postaamassa ja ruotsin kirjan kanssa treffeillä? No, ei mulla ole muutenkaan ollut tapana olla ystävänpäivänä sen erikoisemmin kenenkään kanssa kun muutenkaan.
Sain tänään muuten kuusi ystävänpäiväkorttia, joista olen hyvin tyytyväinen :> En edes olisi halunnutkaan mitään suuria määriä. Muuten päivä meni aika tavallisesti. Vähän useammin ihmiset tulivat halaamaan ja sitten oli toki ne penkkarit, joita käytiin ruokkiksella katsomassa. Aika peruspäivä, paitsi mulla oli kamalan hauskaa vaan. Kaverit sanoivat että: "Miten voit olla noin sekasin, ku normaalisti oot tosi rauhallinen?" Otin sen kohteliaisuutena :)
Tämän ystävänpäivän asuna mulla oli tänään:

 4ixwmo.jpg

> Musta tunika, JC
> Vihreä toppi alla,
HM
> Valkoinen neule, Mexx
> Farkut, itse kavennetut,
Vero Moda
> 'Musta omena', Glitter
> Kultainen rannerengas, HM


Sitten vähän lempivaatteista, alan esittelemään niitä nyt osissa. Yhdestä kahteen, yhdessä postauksessa. Nyt ensimmäiseksi esittelen tuon valkoisen neuleen ja yhden mustan hupparin. Aloitan siitä neuleesta.

33keo9l.jpg

Eli oon saanu tämän mun serkulta. Hän oli viemässä kesällä vaatteita kirpparille ja pyysi mua katsomaan, ettei niissä muovisäkeissä olisi mulle vaatteita. Ja tämä on paras löytö sieltä. Neule on mulla tosi usein päällä. Ja tämä on älyttömän käytännöllinen. Käy kesällä ja talvella, juhlissa ja arjessa. Ainut minkä kanssa tämä ei näytä hyvältä, on joku valkoinen toppi, muut käy. Itselläni mulla on tämä päällä aina kaikkien t-paitojen ja toppien kanssa talvella, yhdistettynä useimmiten farkkuihin. 
Kesällä tämä on hyvä vähän viileämpänä päivänä jonkun topin kaverina. Ja viime kesänä tämä oli mulla päällä serkkuni rippijuhlissa, kun oli vähän sateisempi päivä. Rakastan tätä ja  niin käytännöllinen<3
Muita kuvia en tästä tähän hätään löytänyt, kun tuon ja sitten tuolla tuo päivänasu.

mtxch1.jpg (älkää sitten välittäkö siitä, että huppari on likainen)

2iuqi3d.jpg1249680.jpg
Toinen on sitten musta Stadiumin peruscollegehuppari. Omistan jo yhden tälläisen ruskean ja pienemmän. Tämä on vaan isompi ja helpompi. Helpomalla tarkoitan sitä, että saa helpommin yhdisteltyä eri paitoihin, tms. Ja tämä on mielestäni kokoa 42, eli aivan valtava. Aina kun on vähän kurjempi olo ollut, niin tämä mukaan kouluun ja joku kaulahuivi kietaistu kaulaan. Niin helppo. Ja lämmin. Yleensä pidän tätä juuri kiinni ja kaulahuivin kanssa, mutta välillä se saattaa olla auki ja alla joku toppi ja kaulakoru. Tai mitä vaan. Huppareiden suurkuluttajana, tämä on yksi lemppareistani. Vielä paremman tästä tekisi korkea kaulus, mutta kelpaa näinkin<3


EDIT//

6sv3up.jpg