1221876.jpg

Elikkäs. Olen peruspohjoiskarjalalainen pieni tyttö. Olen kyllä kiinnostunut siitä mitä laitan päälleni ja muodista nyt yleensäkin, mutten noudata sitä mitenkään orjallisesti, enkä kyllä paljon muutenkaan : D Tykkään sellaista vaatteista jotka näyttävät ja tuntuvat mukavilta. Eli valitsen yleensä sen perusteella vaatteeni. Päälläni minulla näkee usein farkut, hupparin, t-paidan tai seurani collagehousut. Eli pukeutumistyylini on ihan tavallinen. Yleensä vaatteeni ovat ruskeita, valkoisia, mustia tai harmaita, mutta kyllä näitä väripilkkujakin löytyy. Eli lempivärit vaatteissa ovat varmaan sitten nuo.Tykkään myös kovasti koruista ja yhdistelen niitä melkein joka asuuni. Hiukset minulla ovat kohtalaisen pitkät ja ruskean väriset. Silmät taas ovat sinivihreät.
     Harrastan lentopalloa, jossa on menossa nyt n. neljäs kausi. Treenaan kolmesti viikossa + puntti. Suurimman osan ajastani vietän kotona, koulussa tai sitten liikuntahallilla. Muita kunnon harrastuksia minulla ei sitten olekaan. Perheeseeni kuuluu äiti, isä, pikkusisko ja koira. Musamakuni on hyvin laaja, enkä voi sanoa yhtä artistia/bändiä jota kuuntelisin. Lempiruokani on varmaan tacot, sultsinat ja lihapullat ( : > ) ja lempijuomana vesi. Lempivärini ihan värinä on oranssi, punainen jaa ruskea.

Eiköhän tuossa nyt jotain ollut, lisäilen jos tulee vielä mieleen.