Eilen illalla ennen nukkumaanmenoa kuumemittari näytti 39.0 ja tiedossa oli siis kotipäivä. Nyt tässä joskus tunti sitten kun mittasin kuumeen, niin oli vain vähän päälle 37astetta. Mulle onkin hyvin tyypillistä että sairastan tälläistä pikkukuumetta vähän sitten normaalia pidempään. Ja minun normaali ruumiinlämpönikin on sen verran alhainen, että tuo 37astetta on mulla jo kuumetta, vaikka useimmilla se on vasta 'lämpöä.' Mulle kyllä hyvin harvoin edes nousee kuume, että sinällään tämä on ihme.
 Mutta koska, mulla ei ole nyt paljon kuumetta, niin ajattelin vähän kertoa teille lisää minusta. Mulla oli enemmänkin vaihtoehtoja siitä että millaisen postauksen tekisin:
- Laukun/penaalin esittely
- Korujen esittely
- Lempivaateiden esittely
- Sitten tämä lisää minusta-juttu

Päädyin siis tuohon jälkimmäiseen, kun en jaksanut kameran kanssa alkaa temppuilemaan yhtä kuvaa enempää. Mutta, kiinostaisiko teitä kuulla noista jotka hylkäsin tänään? 
Aloitetaas vaikka:

Mulla on aika paljon ennakkoluuloja. Saatan olla pitämättä jostain ihmisestä ihan sen vuoksi, miltä hän esim. näyttää, yms. Tämä on mun huonoin luonteenpiirteeni, josta yritän kovasti päästä eroon. Ruokia kohtaan mulla taas ei niin kamalasti ole ennakkoluuloja. Eli pystyn maistamaan miltei ihan kaikkea.

Inhoan riitelyä. En tykkää yhtään siitä, jos ihmiset ovat mulle suuttuneita, enkä kyllä vastaavasti pysty olemaan vihainenkaan. Jos vaikka joku kaveri käyttäytyy normaalista poikkeavasti, saatan lähettää viestin, että ethän vaan ole mistään suuttunut? Pidemmän päälle ehkä pikkaisen rasittavaa ja nykyään en enää edes lähteä kovin usein viestiä, vaan odotan seuraavaan päivään.

Olen aika vaihtelunhaluinen. Tai tavallaan olen ja tavallaan en. Saatan tänään haluta vaikka ruskeat seinät huoneeseeni ja huomenna sitten kirkkaanpunaiset. Onneksi mun vanhemmat tietävät tämän, eivätkä osta mulle esim. ruskeaa maalia, että saan maalata seinäni ruskeaksi. Mun vaihtelunhaluisuus näkyy ehkä eniten huoneen sisustamisessa ja hiustyylissä. Ehkä.

En meikkaa enää paljon ollenkaan. Joskus pari vuotta sitten kajaalia/puuteria kului rutkasti. Kyllä vielä tämän lukukauden alussa meikkasin vähän, mutta nykyään enää hyvin harvoin. Siksi mun meikkipussi pysyykin kaapin pohjalla, eikä kulje aina mukana laukussa.

Yritän välttää kiroilua. En nää itse mitään järkeä hokea kirosanoja joka paikassa. Siis ihan 'oikeita' kirosanoja. Kyllä mä joskus saatan kiroilla, mutta aika harvoin. Viimeksi kiroilin pulkkamäessä, kun pelotti : D


Eiköhän tuossa ollut nyt jotain. Loppuun laitan vielä päivän asun:

vooqv9.jpg

> Äidin järkyttävä, mutta lämmin fleecepaita
> Miesten ruutuflanellihousut
> Yöpuku alla

Tahallani halusin laittaa :D