Eilen ei sitten tullu postausta kun piti purkaa yks äidin haastattelu ja sitten mulla laski mieliala aika pohjalukemiin sen jälkeen, ni ei kovin hyvää tekstiä olis tullu, niin päätin säästää tähän päivään tän postauksen. Eilen ei oikeestaan tapahtunu mitään ihmeellistä. Meillä oli taas lentopalloo koulussa ja musta ainakin se meni paljon paremmin ku viime viikolla : > Sitten oli enkkuu(sanakoe), matikkaa, äikkää ja ruotsii. Aika peruspäivä taas. Koulun jälkeen aloin sitten purkaa sitä äidin haastattelua ja loppuillan vietin kotona.
Eilen sitten liikuin tälläisissa vaatteissa:

1249671.jpg
> Paita, itse painama
> Neuletakki,
kirppis
> Colleget, Seuran
> Kaulassa ristikoru,
Mummon
Ei yhtään mistään vaateketjusta, tms ostettua vaatetta, haha : D

Tänään sitten päivä alkoi mantsan kaksoistunnilla. Ilmotettiin koepäivämäärä(viikon päästä, tarvii alkaa tänään lukemaan) ja muutenkin tuntuu että koulussa opettajat ilmottaa taas kilpaa omien aineidensa koepäivämääriä, lisää ylimäärästä työtä, että kiitos vaan. No, mantsan jälkeen oli opoa, jossa esiteltiin niitä minäkollaaseja. Opon jälkeen oli äikän kirjaesitelmä, joka sujui ainakin omalta osaltani kohtalaisesti, mitä nyt vähän takeltelin sanoissa ja viimeinen tunti oli matikkaa. Aika helppo päivä.  Tänään sitten illalla vielä treeneihin, kohta pitäs lähteä pukemaan.
Tänään pidin kirjaesitelmän tässä asussa:
1249680.jpg(
näytän ihme ruikulalta ja farkut näyttää ihan kamalilta)
> Musta huppari,
Stadium
>
Vaaleat farkut, Sokos
> Huivi,
HM
> Rannekoru,
Glitter
> Kello, joululahja
> Pari sormusta

  Aamulla mulla oli taas kamala vaateongelma, mikä nykyään on melkein joka aamu. Tuntuu että mun tarvitsee tämän blogin pukeutua ihan johonkin muuhun kun oma tyylini on. Että olisi jotain muuta esiteltävää kun t-paita, farkut, pitkähihanen ja seuran colleget. Vaikka tämä ei ole tyyliblogi, niin silti tuo ajatus hiipii takaraivooni, että vähän jotain erikoisempaa nyt nna. Tajusin siinä aamuhässäkässä sitten ettei mun tarvii pukeutua mihinkään sellaiseen missä en tunne oloani omaksi itsekseni vaan tämän blogin takia. Mun ei tarvitse yrittää keksiä jotain muuta kun mitä oma tyylini pitää sisällään. Mulla on ihan perustyyli, johon teen sen 'jutun' koruilla. Tällä hetkellä mun tyyli on tälläinen, ehkä vuoden päästä se voi olla toista, mutta pitää yrittää muistaa ettei mun tämän blogin takia tarvitse muutaa tyyliäni siihen suuntaan missä en viihdy. Täytyy yrittää vaan pitää tuo itekin mielessä. Tälläisiin juttuihin syvennyn joskus aamuhässäkässä ja ehdin kuitenkin aina kouluun :> Saavutus sekin.
Tänään oli tällästä, ehkä huomenna jotain toista.